تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی

از جمله تشریفات مجالس که امروزه به آن خیلی اهمیت داده می شود ساقدوش عروس و داماد است. برای برگزار شدن هرچه بهتر مراسمتان لازم است تا نقش ساقدوش عروس و ساقدوش داماد و وظایفی که بر عهده دارند را بدانید. در ادامه به بررسی نقش های ساقدوش عروس و داماد در روز عروسی می پردازیم.

ساقدوش عروس و داماد

ساقدوش عروس و داماد باعث زیبا تر شدن و جلوه دادن به مراسم شما می شوند. تعدادی از نزدیکان که می تواند شامل دوستان و افراد خانواده شود را انتخاب کرده و لباس هایی برای آن ها در نظر می گیرند. به طور معمول در روز عروسی لباس ساقدوش عروس و داماد یکسان است یعنی لباس های ساقدوش عروس به یک شکل و رنگ و لباس های ساقدوش داماد نیز به یک شکل و رنگ می باشند. این هماهنگی باعث زیبا تر دیده شدن مراسم عروسی شما می گردد. باید توجه داشته باشید که لباس ساقدوش عروس و داماد باید بسیار شیک و رسمی باشد؛ اما ساقدوش عروس و داماد وظایفی را نیز بر عهده دارند که در ادامه به آن می پردازیم.
تعداد ساقدوش عروس و داماد عدد خاص و قابل تعیینی نمی باشد. شما می توانید بنا بر دلخواه و نیازتان تعداد را مشخص کنید. بزرگی مراسم و تعداد مهمانان شما می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.بهتر است در میان دوستان و آشنایان تان فردی را به عنوان ساقدوش انتخاب کنید که در زمینه اجرای مراسم تجربه ای بیشتر دارد و انرژی آن نیز بیشتر می باشد.زیرا بودن یک فرد با تجربه در کنارتان در تمامی مراحل عروسی می تواند کمک بزرگی به شما باشد.همچنین به علت وظایف گوناگون و صرف وقت زیاد در قبل و هنگام مراسم عروسی باید فردی را انتخاب کنید که انرژی زیادی داشته باشد و خسته نشود.

لباس های ساقدوش

همان طور که در قبل نیز اشاره کردیم لباس ساقدوش عروس و داماد باید شیک و رسمی باشد. هرچه لباس ساقدوش ها زیبا تر باشد به تشریفات عروسی شما افزوده شده است. برای انتخاب می توانید به مارکز خدماتی و تشریفاتی مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای زیبا تر شدن مراسم تان لباس ساقدوش عروس و داماد را هم رنگ با گل آرایی و سالن انتخاب کنید تا جلوه ای زیبا تر به مجلس عروسی شما بدهد. از دیگر نکات، هم رنگ بودن کروات و یا پاپیون ساقدوش های داماد با لباس ساقدوش های عروس می باشد که به زیبایی مراسم کمک می کند.از جمله نکاتی که باید توجه کنید این است که هزینه ی لباس ساقدوش ها بر عهده عروس و داماد است و در صورتی که بودجه کافی ندارید بهتر است تا تعداد ساقدوش عروس و داماد را کمتر در نظر بگیرد.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

وظایف ساقدوش عروس و داماد در مراسم

ساقدوش عروس و داماد در هنگام آماده شدن آن ها در کنارشان هستند و به آن ها در آماده شدن و حاضر شدن برای مراسم کمک می کنند این کار بیشتر برای کم کردن استرس عروس و داماد انجام می گیرد. همچنین در هنگام مراسم عروسی نیز انجام کار هایی مانند نگهداری و حفظ هدایای عروسی و یا دادن گیفت عروسی به مهمانان از جمله وظایف ساقدوش عروس و داماد در مراسم می باشد.همچنین ساقدوش ها می توانند با تمرین رقص های هماهنگ در زمان عروسی به زیبایی مراسم بیافزایند و مراسم را به یاد ماندنی کنند.بهتر است تا تمرین ها را از قبل در این زمینه برای داشتن آمادگی انجام دهید.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

گرم کردن مجلس!

از جمله وظایف مهم ساقدوش عروس و داماد در مراسم عروسی گرم کردن مجلس یا به عنوانی شور بخشیدن به مجلس می باشد. این کار باعث شاد شدن و انرژی دادن به مهمانان دیگر می شود و باعث بهتر برگزار شدن مراسم می گردد. ساقدوش عروس و داماد باید در تمامی لحظات مراسم در کنار عروس و داماد بوده و با چهره ای شاد و عاری از خستگی آن ها را همراهی کنند. همچنین دادن چاقو و رقص چاقو برای کیک عروسی نیز از دیگر وظایف ساقدوش ها در مراسم عروسی می باشد.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

وظایف ساقدوش در قبل مراسم

قبل از عروسی استرس عروس و داماد به علت حجم زیاد کارها بالا می باشد و به همین جهت نیاز دارند تا افرادی به آن ها در برنامه ریزی کمک کنند تا مراسم شان هرچه بهتر برگزار شود. در این موقع می توانید موارد و نکاتی که عروس و داماد فراموش کرده اند را به آن ها یاداوری کنید. همچنین به عنوان ساقدوش می توانید در پیدا کردن و مشورت دادن برای سالن مراسم، کیک و ... به عروس و داماد کمک کنید.همچنین به علت حجم زیاد کارها عروس و داماد در ریزه کاری ها ممکن است سهل انگاری کنند.همین ریز کاری ها در مراسم سبب بهتر انجام شدن مراسم عروسی و تشریفات عروسی می گردد به همین دلیل بهتر است ساقدوش عروس و داماد این نکات ریز را پیگیری و یادآوری کنند.انجام کارهایی مانند نوشتن کارت دعوت و آماده کردن آن ها ،همچنین رساندن کارت های دعوت به دست مهمانان از دیگر وظایف ساقدوش عروس و داماد می باشد.
آماده کردن گیفت ها نیز در قبل عروسی از جمله وظایف ساقدوش عروس و داماد قبل از مراسم می باشد.در انتخاب نوع گیفت نیز می توانید به عروس و داماد کمک کنید و مشورت دهید.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.