تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

موسیقی مجالس عروسی


یکی از مهم ترین بخش های تشریفات مجالس عروسی (و حتی نامزدی) گذاشتن موسیقی زیبا، جذاب و مناسب آن مجلس است. این امر امروزه اهمیت زیادی دارد. سالهاست که گروه های موسیقی حرفه ای و یا نیمه حرفه ای به اجرای زنده موسیقی در مجالس و مهمانی ها مشغول هستند و این امر به آن اندازه اهمیت دارد که بسیاری از زوج های جوان در مورد انتخاب گروه موزیک برای برگزاری مراسم نامزدی شان و یا عروسی بسیار حساس بوده و قبل از اجرای مراسم بدنبال سوابق آن شخص/گروه هستند.

معمولا در هنگام عروسی، آهنگ های شاد نواخته می شود اما در زمان شام و حتی تا چند دقیقه پس از آن آهنگ های ملایم و آرام پخش می شود و یا ممکنست کلا –جهت آرامش مهمانان و عروس و داماد- سکوت برقرار شده و هیچ آهنگی نواخته نشود.


همچنین جهت مناسب قرار گرفتن بلندگو ها ( Speaker ) در باغ و یا تالار عروسی نیز بسیار مهم است و گروه موسیقی باید پیش از شروع شدن مراسم، بموقع اقدام به تنظیم دستگاه ها و تجهیزات خود کنند.


http://www.tashrifatsabour.com

مجتمع متل شیان

تشریفات مجالس لوکس صبور با در اختیار داشتن مجموعه زیبای هتل شیان واقع در ارتفاعات پارک جنگلی لویزان با چشم اندازی منحصر به فرد از تهران بزرگ محیطی آرام و به دور از هیاهوی داخل شهر را برای اقامت شما و میهمانان عزیزتان فراهم می نماید.

تشریفات صبور علاوه بر برگزاری مراسم نامزدی و سایر تشریفات مجالس، با در اختیار داشتن این هتل زیبا و مجهز در خدمت شما زوج های جوان است.


مجتمع متل شیان در بزرگراه امام علی (ع) – از سمت جنوب به شمال-  خروجی لویزان ، خیابان طجرلو، ورودی غربی پارک جنگلی واقع شده و دارای چشم اندازی بسیار زیبا است و بخصوص مناسب زوج های جوانی که پس از برگزاری تشریفات عروسی، می خواهند به ماه عسل بروند.


 


با اقامت در این مجتمع علاوه بر بهره گیری از خدمات و امکانات مناسب آن، می توانید از آرامش و فضای راحت آن نهایت استفاده را برده و بهمراه مهمانانتان از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید.

 

http://www.tashrifatsabour.com

سفره عقد

شاید امروزه بسیاری از مردم ایران بدرستی ندانند که معنای سفره عقد چیست و به چه منظوری در مراسم عروسی  گسترده می شود. در واقع یکی از اصلی ترین بخش های تشریفات مجالس عروسی، مراسم مربوط به سفره عقد است و هر چه این سفره زیباتر و بهتر تزئین شده باشد، در روحیه عروس و داماد، خانواده هایشان و حتی مهمانان تاثیر بهتری خواهد داشت.



پهن کردن سفره عقد یکی از سنت های زیبا و شایسته ایرانی است که در مراسم عقد و یا هنگام تشریفات عروسی انجام شده و عروس و داماد بر سر آن می‌نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می‌دهند. این رسم قرنهاست که در سرزمین ایران رواج داشته و اصل آن به پیش از اسلام باز می گردد. سفره عقد هنوز در بیشترشهرهای ایران رواج دارد و در آن شش ظرف که هرکدام محتوی چیزی است که بیانگر آرزویی برای عروس و داماد است، گذاشته می شود. این ظروف معمولاً شامل: گردو،بادام،فندق،نان و نبات و تخم مرغ های رنگی می ‌باشند. همچنین گذاشتن شمع سر سفره عقد، آینه و دسته های گل و کتاب قرآن (اقلیت های مذهبی هر کدام کتاب آسمانی خود را در سفره عقد قرار می دهند) در میان اینها ظرف هایی از شیرینی و نان پنیر و سبزی، جام هایی از عسل و ماست که کنایه‌ای از شیرینی و ترشی در کنار هم در زندگی مشترک می‌باشند قرار دارد.تخم مرغ نمادی است برای باروری و زایش اولاد توسط عروس ونان نمادی برای برکت و رزق ورورزی است. نبات برای شیرین کامی و...

در واقع گستردن بساط عقد پیش پای عروس و داماد نوعی کارت تبریک گویا با آرزوی سعادت برای زوج جوان بود. با این هدف و به این مضمون هر ترکیب و ماده ای که در این سفره به کار می رفت، معنایی ویژه و زیبا در خود داشت.

تشریفات مجالس صبور با در اختیار داشتن کادری مجرب و خوش سلیقه انواع متنوع و منحصر به فردی از میز نامزدی و سفره عقد را فراهم آورده است که با بودجه های مورد نظر شما عزیزان قابل اجرا می باشند.

 

در صورت تمایل از خدمات ما می توانید از سایت ما دیدن کنید.

 http://www.tashrifatsabour.com

آشنایی با خدمات تشریفات صبور

                                                            


تشریفات صبور با سالها تجربه، جهت برگزاری هر چه بهتر تشریفات مجالس عروسی  و یا برگزاری مراسم نامزدی شما و همچنین مهیا کردن یک شب زیبا و بیاد ماندنی ، خدمات متعددی را جهت رفاه حال شما عزیزان فراهم کرده است. 

از جمله:


-منوی متنوع  غذاها، دسرها و نوشیدنی های  مختلف (انواع پلو، انواع خورشت، انواع کباب ها، سالادهای مختلف، انواع آبمیوه ها و...)

-گل آرایی مناسب و زیبا

-تزئین مناسب میزها با جدیدترین متدها 

-استفاده از فضایی زیبا ،  مناسب و شاد

-تشریفات ویژه و استثنایی جهت استقبال از عروس و داماد و مهمانان

-دارا بودن میز و صندلی های بسیار زیبا 

- موزیک زنده با پیشرفته ترین تجهیزات 

-کادر مجرب، دلسوز و مهربان

-برخورداری از آتلیه عکس و فیلم جهت عکاسی و فیلمبرداری با مجهزترین دوربین ها

-استفاده از انواع مهمانداران برای بخش ها و خدمات مختلف عروسی 

-باغ عروسی زیبا و سرسبز


شما   می توانید بر حسب میل خود، با انتخاب هر یک از  پکیج های متنوع  از خدمات تشریفات صبور استفاده نموده و شبی زیبا و بیاد ماندنی را در خاطرات خود و همسر آینده تان ثبت کنید. تشریفات صبور جهت برگزاری مجالس ازدواج و یا مراسم نامزدی شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، با سالها تجربه در خدمت شماست. 


                                                                                                                 http://www.tashrifatsabour.com