تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات برگزاری جشن تولد باشکوه و جذاب

تشریفات مجالس جشن تولد دارای خدمات مختلفی است که یکی از مهمترین آنها تزئینات محیط و یا همان بادکنک آرایی می باشد. دی جی و موسیقی جشن تولد در این خدمات جای می گیرد. موسیقی براساس سن افراد انتخاب و پخش خواهد شد. برای برگزاری مجالس تولد خود می توانید به سایت مربوطه مراجعه نمایید.

تشریفات مجالس جشن تولد کودکان و بزرگسالان

تولد گرفتن برای هر فردی در هر سن و سالی کار آسانی نیست چرا که می بایست تدارکات لازم جهت برگزاری یک جشن ایده آل و باشکوه از روزها قبل انجام شود بنابراین به زمان و وقت کافی نیاز خواهد بود و بسیاری از افراد در انجام آن دچار سردرگمی می شوند. با توجه به این موضوع امروزه تشریفات مجالس از مهم‌ترین خدماتی است که در جامعه دیده می‌شود و می‌ توان برگزاری مراسم و جشن های همچون تولد را به این مؤسسات سپرد و دیگر کارهای مربوط به جشن تولد را شخصاً به انجام رساند.

 نکته مهم در رابطه با برگزاری این جشن توجه به سن و سال افرادی است که قرار است برای آنها یک شب به یاد ماندنی را خلق کنید. مسلماً تشریفات مجالس جشن تولد یک فرد بزرگسال با یک کودک در هر سن و سالی متفاوت خواهد بود که در شرکت تشریفات مجالس مورد نظر این موضوع به خوبی رعایت می شود. نحوه بادکنک آرایی، نحوه دعوت از میهمانان، نوع تم جشن تولد، نوع پذیرایی و همچنین پخش موسیقی از نکاتی است که می توانید با افراد کاربلد در این زمینه که در تشریفات مجالس مشغول به فعالیت هستند در رابطه با آنها مشورت نمایید. در ادامه به نکات مهم در رابطه با برگزاری این جشن توسط تشریفات مجالس خواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

کندی بار تولد

توجه به تزئینات محیط در تشریفات مجالس جشن تولد

 اگر به فکر جشن تولد باشکوه و زیبایی هستید می بایست تزئینات مناسب و منحصر به فردی را در نظر بگیرید. در تشریفات مجالس جشن تولد این مهم به خوبی رعایت می‌شود و تم هایی جهت زیبا کردن محیط در نظر گرفته می‌شوند. اگر بخواهیم از مهمترین موارد که در تزئینات جشن تولد مورد توجه قرار می گیرند بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم مسلماً به بادکنک آرایی اشاره خواهیم کرد. بادکنک آرایی یکی از شاخص ترین ها شناخته می شود که در هر سن و سالی مناسب ترین گزینه برای آراستن محیط به شمار می رود. بادکنک آرایی با توجه به شرایط مختلف جشن تولد به صورت های مختلف انجام می شود و براساس سلایق مشتری از ترکیب رنگی مناسبی در این نوع تزئینات استفاده خواهد شد. کاغذهای رنگی و همچنین ریسه های زیبا نیز در لیست تزئینات تشریفات مجالس جشن تولد جای می گیرند که عزیزان می توانند نظر خود را در این رابطه به کارشناسان مربوطه عنوان کنند.

کیک جشن تولد

خدمات تشریفات مجالس جشن تولد

در تشریفات مجالس جشن تولد خدمات مختلفی در نظر گرفته می شود که به چند مورد آن در دو بخش قبلی اشاره کردیم. از مهمترین این موارد می‌ توان به وجود گروه موسیقی ‌یا همان دیجی جشن تولد اشاره کرد که با توجه به سن و سال افراد از موسیقی های مختلف و شادی در طول مراسم جشن تولد استفاده می شود. این امکان نیز وجود دارد که انتخاب آهنگ و موسیقی توسط مشتری صورت گیرد. از دیگر خدمات می توان به کترینگ و طبخ غذاهای مختلف در این جشن اشاره نمود.

 این ویژگی تشریفات مجالس باعث شده تا خیال بسیاری از برگزارکنندگان از نحوه پذیرایی راحت باشد چراکه بهترین مواد غذایی، مناسب ترین خدمات و متنوع ترین خوراکی ها در این جشن به یادماندنی و زیبا در نظر گرفته می شوند. گریم کودک گزینه بعدی است که میهمانان کم سن و سال را در طول جشن می توان با آن  کودکان را سورپرایز نمود و به جشن تولد جلوه بیشتری بخشید. در صورت هرگونه سوالی در رابطه با خدمات تشریفات مجالس جشن تولد می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

کیک جشن تولد

عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیزترین جشن زندگی

مهمترین چیزی که از جشن های مهم زندگی ما باقی می ماند، خاطره ها، فیلم ها و عکس های ما می باشد. از این رو عکاسی و فیلمبرداری در مراسم های مختلف به یک کار مهم تبدیل شده است. یکی از ضروری ترین کارها در جشن عروسی، عقد، تولد و سایر مراسم های ما عکاسی و فیلمبرداری است تا لحظات ناب ما را ثبت کند چرا که خاطرات رزوهای بیاد ماندنی را زنده می کنند .

انتخاب تیم عکاسی و فیلمبرداری

از آنجایی که ثبت لحظات و عکاسی و فیلمبرداری خاطره انگیز جشن زندگی برای ما بسیار مهم است باید در انتخاب تیم عکاسی و فیلمبرداری عروسی توجه زیادی به خرج دهیم چرا که با انتخاب غلط، تمام زحمات ما برای خاطره سازی از بین خواهد رفت و خاطره ای تلخ از آن جشن در ذهن ما باقی می ماند. یک عکاسی خاطره انگیز می تواند جشن ما را به خاطره ای خوش تبدیل کند. از این رو انتخاب تیمی که عکاسی و فیلمبرداری جشن خود را به آنها می سپارید بسیار مهم و ضروری است پس در انتخاب نهایت دقت خود را به خرج دهید.

ویژگی های یک تیم عکاسی حرفه ای 

عکاسی یک حرفه کاملا رقابتی است به همین دلیل تیمی که عکس های حرفه ای تر و فیلم های قوی تری را ثبت کند موفق تر خواهد بود. برای حرفه ای بودن در این حرفه داشتن دوربین با لنز قوی کافی نیست و برای دیده شدن باید فراتر از این ها رفت. در زیر ویژگی های یک تیم عکاسی حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های یک تیم عکاسی حرفه ای عبارت اند از :

بلند پروازی برای یک عکاس و فیلمبردار بسیار مهم است 
توجه به جزئیات برای یک عکاس حرفه ای حرف اول را می زند و او را به یک عکاس مطرح تبدیل می کند 
ایجاد هماهنگی میان سوژه انتخابی عکس و محیط اطراف می تواند عکس و فیلمی حرفه ای را به جا گذارد
داشتن خلاقیت نیز برای یک عکاس بسیار مهم است 
آگاهی نسبت به قوانین حقوقی نیز برای یک عکاس بسیار مهم است 
جذب مشتری از روش های نوین بازاریابی نیز برای یک عکاس بسیار مهم و ضروری می باشد 
نکته بعدی مردمی بودن یک عکاس است که بسیار حیاتی است 
داشتن دانش فنی عکاسی است 
اگر ویژگی های گفته شده را در نمونه های عکاسی یک تیم عکاسی و فیلمبرداری مشاهده کردید آن تیم می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

عکاسی عروسی


داشتن دوربین مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی 

مهمترین اصل برای یک عکاس و یا فیلمبردار، داشتن دوربین مناسب برای ثبت لحظات است. اما توجه کنید که داشتن دوربین خوب دلیلی برای داشتن عکس های خوب نیست برای داشتن یک عکس خوب داشتن مهارت عکاسی بسیار ضروری است. دوربین ها انواع مختلفی دارند که هر عکاس با توجه به نیاز خود دوربین مناسب کار خود را انتخاب می کند. بی شک عکاسان حرفه ای دوربین های پیشرفته تری دارند.

حلقه نامزدی

رزرو اینترنتی نوبت عکاسی 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان رزرو وقت عکاسی و فیلمبرداری مجالس و جشن های شما وجود دارد اما توجه کنید که قبل از رزرو وقت، کلیه نکات لازم برای عکاسی را مطالعه کنید و در مورد کادر عکاسی مورد نظر تحقیقات لازم را به عمل آورید که خاطرات خوب شما به بهترین شکل ممکن ثبت شود.همچنین تیم عکاسی ای را انتخاب کنید تا در تمام ظول مراسم در باغ عروسی و ساعات قبل از مراسم همراه شما باشد.

مورد بعدی برای رزرو وقت عکاسی و عقد قرارداد انتخاب سایت های مطمئن و سایت رسمی تیم عکاسی است چرا که سایت های تقلبی بسیاری وجود دارد که قصد سوءاستفاده از شما عزیزان را دارند و اقدام به کلاهبرداری از افرادی که قصد رزرو و خرید اینترنتی دارند را می کنند . از این رو در انتخاب سایت نهایت دقت خود را به عمل آورید تا بعدا ناراحتی و مشکلی برای شما به وجود نیاورد و باعث پشیمانی نشود. چرا که با نداشتن عکاسی حرفه ای امکان ثبت خاطرات شیرین جشن زندگی را از دست خواهید داد.

عروس و داماد

ویژگی های چیدمان مجالس حرفه ای و زیبا

از مهم ترین مجالس زندگی هر فرد، مجلس عروسی او می باشد که مایل است تا به بهترین شکل ممکن برپا شود. قصد داریم تا شما را با ویژگی های چیدمان مجالس به صورت صحیح و حرفه ای بیشتر آشنا کنیم تا فضای باغ و یا تالار عروسی خود را به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن دیزاین نمایید.

تاثیر گل آرایی در چیدمان مجلس

به منظور جلوه بخشیدن به فضای تالار و یا باغ از گل آرایی استفاده می شود. در واقع گل آرایی یکی از مهم ترین بخش های مربوط به چیدمان مجالس می باشد. ایده های بسیاری برای دیزاین مجلس توسط گل ها وجود دارد که برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1_ پوشیده شدن سقف جایگاه عروس و داماد با گل های مناسب

2_ قرار دادن گلدان هایی با گل های زیبا بر روی هر یک از میز های مهمانان 

3_ در باغ تالار ها مسیر ورود عروس و داماد را نیز به منظور شکوه و جلوه ی بیشتر گل آرایی می کنند.

4_ گل آرایی لوستر ها و ستون های موجود در سالن و یا باغ

چنان چه قصد دارید تا از گل آرایی برای چیدمان مجالس استفاده کنید، گل هایی متناسب با فصل را انتخاب نمایید، توجه داشته باشید که سلیقه ی عروس خانم و آقا داماد و هزینه ی مدنظر آن ها نیز باید در نظر گرفته شود. برای دیزاین وگل آرایی در تالار یا باغ عروسی سعی نمایید از گل هایی با ماندگاری بالا استفاده کنید که تا انتهای مجلس شاداب باقی بمانند و زیبایی خود را حفظ نمایند.

تم مجلس باید چگونه باشد؟

زمانی که وارد مجلس عروسی می شوید اگر هارمونی رنگ سالن هماهنگ نباشد قطعا به محض ورود ذوق شما کور خواهد شد. در نتیجه یکی از ویژگی های چیدمان مجالس به صورت حرفه ای توجه به انتخاب رنگ میز و صندلی، رومیزی ها، گل ها و ... می باشد. معمولا برای انتخاب رنگ وسایل موجود در سالن سعی کنید تا از رنگ های روشن مانند سفید بیشتر استفاده نمایید. همه افراد از سالن عروسی، فضای رویایی را مد نظر دارند به همین منظور استفاده از رنگ های تند مانند قرمز، نارنجی و ... جالب نخواهد بود پس در کنار سفید از رنگ های ملایم مثل صورتی سرکه ای، آبی کمرنگ و ... استفاده نمایید تا در کنار نور پردازی های سالن، فضا رویایی و زیبا شود. در بالا به گل آرایی اشاره کردیم، انتخاب رنگ گل ها متناسب با رنگ وسایل موجود در سالن جلوه ی بیشتری را به فضا خواهد بخشید. دقت کنید که تمامی این موارد نیازمند انتخاب کترینگ مناسب می باشد که آشنایی کامل با روانشناسی رنگ ها، دیزاین سالن و گل آرایی و ... را داشته باشدکه در این موارد می توانید با موسسه خدمات مجالس برگزار کننده مراسم عروسیتان مشورت کنید. 

چیدمان مجالس به چه صورت باید باشد؟

چیدمان مجالس به صورت حرفه ای می تواند شبی فوق العاده را برای شما رقم بزند. تمامی فاکتور هایی که در بالا به آن ها اشاره شد هر یک به تنهایی از اهمیت ویژه ای برخور دارند و حالا نوبت به نحوه چیدمان مجالس می رسد. در یک سالن باید چیدمان میز ها و صندلی ها با توجه به محل قرارگیری جایگاه عروس و داماد و محل قرار گرفتن گروه موسیقی صورت گیرد. دقت کنید که مهمانان حاضر در مجلس تمایل دارند تا به هر دو بخش سالن که به آن ها اشاره شد مشرف باشند در نتیجه میز و صندلی ها باید به نحوه صحیحی چیده شوند از طرفی نوع قرار گیری میز ها باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای رقص مهمانان وجود داشته باشد و راه عبور و مرور افراد مسدود نشود. میزها نباید به صورتی قرار گیرند که دید مهمانان میز دیگر را مختل کنند. نکات مرتبط با چیدمان مجالس به صورت حرفه ای بسیار گسترده می باشد که سعی نمودیم تا هر چند به اختصار اما جامع برای شما توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم امیدواریم که مفید بوده باشد.

مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی

عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی باید از میان دو مکان تالار عروسی و عروسی در باغ، یکی را انتخاب کنند. البته عواملی مانند تعداد مهمان ها و میزان هزینه هایی که جهت برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است، می تواند در این انتخاب موثر باشد. امروز قصد داریم از برگزاری مراسم عروسی در باغ صحبت کنیم و این که چه مزایایی می تواند داشته باشد. بنابراین اگر هنوز در انتخاب میان این دو مورد مردد هستید یا اینکه باغ را جهت برگزاری مراسم انتخاب کرده اید، در ادامه می توانید به مزایای آن پی ببرید.

مزایای برگزاری در باغ عروسی

بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به تالار 

یکی از مزایایی که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت، بزرگی باغ است. وسعت بیشتر باغ نسبت به تالار عروسی، باعث رفت آمد راحت تر برای مهمان ها می شود و همچنین فضای بیشتری را برای رقص و برگزاری بهتر مراسم در اختیار دارید. در برگزاری مراسم عروسی در باغ، مهمان ها می تواند هر جا که بخواهند بنشینند و راحتی بیشتری را نسبت به تالار عروسی احساس می کنن

باغ عروسی

سهولت پذیرایی از مهمان ها در باغ 

دومین مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ، راحت بودن پذیرایی در آن است. در فضای بزرگی که باغ در اختیار شما قرار می دهد، می توان شاهد میزهای پذیرایی بزرگتر بود و همین موضوع موجب می شود که خدمه و پرسنل باغ راحت تر از مهمان ها پذیرایی کنند و جابجایی وسایل پذیرایی نیز راحت تر باشد.

باغ عروسی

تزئینات باغ عروسی 

تزئینات در باغ عروسی می تواند نسبت به تالار کمتر باشد. البته این مورد به سلیقه عروس و داماد برمی گردد. زیرا برخی افراد باغ عروسی را خیلی بیشتر از تالار تزیین می کنند. علت اینکه می گوییم عروسی در باغ احتیاج به تزئینات کمتری دارد این است که محیط خود باغ معمولا خیلی زیبا و دلنشین است و مانند تالار عروسی احتیاج به تزئینات فراوان ندارد. ممکن است عروس و داماد بخواهند هزینه های بیشتری برای تزیین صرف کنند و این کاملا موضوعی سلیقه ای است.

باغ عروسی


عروسی در باغ و نظافت 

انتخاب باغ برای برگزاری مراسم، به علت دارا بودن فضای باز و نداشتن دیوار، خیال شما را از بابت نظافت آسوده می کند. علاوه بر این خدمه باغ هر چند وقت یکبار می توانند در خلال مراسم به نظافت محیط بپردازند. در حالیکه که در تالار عروسی نظافت بیشتری باید انجام شود و همواره باید دغدغه نظافت محیط را داشته باشید. با انتخاب برگزاری عروسی در باغ، لازم نیست که مدام در زمان حضور مهمان ها نگران نظافت باشید.

باغ عروسی

محل پارک خودرو 

به لطف فضای بزرگی که باغ های عروسی دارند، محل مخصوص پارک خودرو برای مهمان ها در نظر گرفته می شود. و قطعا این موضوع مهمی است زیرا در مراسم های عروسی که داخل تالار برگزار می شود پیدا کردن جای پارک برای خودرو گاهی می تواند معظل بزرگی باشد و علت آن این است که اکثر تالارهای عروسی در داخل شهر هستند. اما با برگزاری مراسم عروسی در باغ می توانید راحتی بیشتری را برای مهمان هایی که دعوت کرده اید، فراهم کنید.

سرکشی به مهمانان در باغ 

عروس و داماد می توانند در باغ به راحتی به مهمان ها سرکشی کنند و فضای آزاد باغ این اجازه را به آنها می دهد. مراسم عروسی در باغ، دید بهتری از مهمان ها را برای عروس و داماد فراهم می کند و این مسئله می تواند موجب رضایت بیشتر آنها گردد.

باغ عروسی

نتیجه گیری 

محل برگزاری جشن عروسی همواره دغدغه عروس و دامادها بوده است. سعی کردیم با بیان این مطلب شما را در انتخابی که می خواهید انجام دهید، کمک کنیم. در نهایت اگر برگزاری مراسم عروسی در باغ را انتخاب کردید می توانید از مزایایی که ذکر شد بهره مند شوید. باغ های عروسی به علت فاصله از فضای شهر، صداهای مزاحم کمتری دارد و راحتی مهمان ها بیشتر است.

برگزاری مراسم مجلل در باغ عروسی چه ویژگی هایی دارد

دغدغه ی اصلی زوج ها در مدت زمان بین نامزدی تا عروسی برنامه ریزی برای مراسم عروسی می باشد. بی شک همه ی زوج ها می خواهند جشنی به یاد ماندنی و عالی برگزار کنند که تا مدت ها در ذهن همه ی میهمانان باقی بماند اما گاهی انتخاب برایشان سخت می شود که بین برگزاری جشن عروسی باغ را انتخاب کنند یا مراسم عروسی را در تالار ترتیب دهند.

باغ عروسی

باغ های عروسی معمولا باغ هایی هستند که به منظور برگزاری مراسم عروسی تولد و جشن های مختلف در نظر گرفته شده اند و معمولا از سایر باغ ها امکانات رفاهی بیشتری دارند و همچنین فضای این گونه باغ ها برای مراسم مجلل شیک تر و دارای تزئینات بیشتری نسبت به سایر باغ ها می باشند.

باغ های عروسی معمولا در شش ماه اول سال طرفداران بیشتری دارد چرا که با توجه به آب و هوا شرایط باغ در بهار و تابستان بهتر از شش ماه دوم سال است هرچند که در اوایل پاییز هم همچنان مراسم عروسی و سایر جشن ها در باغ ها همچنان برگزار می شود.

باغ عروسی

ویژگی باغ های مراسم عروسی

برای انتخاب باغ عروسی هر زوج ایده آل های خود را دارد اما از مهم ترین معیار ها برای انتخاب می توان به وسعت باغ با توجه به تعداد میهمانان، نظافت باغ، دسترسی باغ برای میهمانان، داشتن سرویس بهداشتی، مبلمان باغ، داشتن پارکینگ و غیره اشاره کرد.


معمولا پذیرایی در باغ بهتر از تالار ها انجام می گیرد و همچنین باغ ها برخلاف تالار های پذیرایی این امکان را به شما می دهند که جشن خود را مختلط برگزار کنید در صورتی که تالار ها این آپشن را ندارند. معمولا میهمانان جشن های مختلط را بیشتر از مراسم های تکراری در تالار می پسندند پس با توجه به سلیقه و شرایط خود بین باغ و تالار یکی را انتخاب کنید.

همانطور که قبلا گفته شد باغ ها معمولا مناسب فصول گرم سال هستند. اما باغ هایی وجود دارد که علاوه بر داشتن فضای باز و طبیعت بزرگ دارای سالن های پذیرایی نیز می باشند. شما می توانید با انتخاب این نوع باغ ها هم از فضای آزاد و طبیعی باغ لذت ببرید و هم از داخل سالن های باغ استفاده کنید و مراسم عروسی با شکوهی داشته باشید که تا مدتها در یاد و خاطره ی همه ی میهمانان و اقوام باقی بماند.

باغ عروسی

مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ

باغ ها وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به تالار های عروسی دارند پس شما فضای بیشتری در دسترس دارید و میهمانان آزادند هر کجا که بخواهند بنشینند و محدودیت های تالار را ندارند. پذیرایی از میهمانان در باغ بهتر از تالار صورت می گیرد و با توجه به وسعت باغ و ظرفیت آن می توانیم شاهد پذیرایی خاص تر و مجلل تری توسط موسسه تشریفات مجالس نسبت به تالار ارائه شود و همچنین می توانیم میز های شیک و بزرگی را در قسمتی از باغ تعبیه کنیم و پذیرایی را از روی آن میزها انجام دهیم این کار نه تنها راحت تر است بلکه جلوه ی ویژه ای را به مراسم عروسی شما خواهد داد.

از جمله مزیت مهم باغ ها نسبت به تالار، بیشتر بود فضای پارک خودرو را می توان اشاره کرد. باغ ها معمولا دارای فضای بزرگ تری نسبت به تالار هستند و این موضوع می تواند نقش زیادی را در راحتی میهمانان داشته باشد چرا که دیگر دغدغه ی پیدا کردن جای پارک خودرو را نداشته و به راحتی وسلیه ی نقلیه ی خود را پارک می کنند و به سایر میهمانان می پیوندند و از مراسم عروسی شما لذت می برند.

تزئینات باغ

از دیگر مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ می توان به کم بودن هزینه ی تزئینات اشاره کرد. از آنجا که باغ با توجه طبیعی بودن فضا نیازی به تزئینات آنچنانی ندارد و هزینه ی تزئینات نسبت به تالار بسیار کمتر خواهد بود. البته تزئینات بستگی به سلیقه ی عروس و داماد دارد اما باغ بهتر است تزئینات ساده تری داشته باشد تا از حالت طبیعی و فضای باز در نیاید و فضا همچنان دلنشین و زیبا باقی بماند چرا که حالت طبیعی باغ در عکس ها و فیلم های شما بسیار زیبا و دیدنی خواهد شد.

باغ عروسی