تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس

شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عروس و دامادهای امروزی را بتوان انتخاب کیک عروسی دانست، اگر در نزدیکانتان تازه‌عروس و داماد دارید می‌توانید مشاهده کنید که قبل از عروسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایشان انتخاب یک کیک عروسی مناسب می‌باشد. این مسئله به قدری برای عروس و دامادها جدی است که درباره آن با بسیاری از افراد با تجربه تر مشورت می‌کنند تا بدانند که چگونه باید کیک عروسی خود را انتخاب کنند. در ادامه با برخی از نکاتی که در انتخاب این کیک به شما کمک می‌کند آشنا می‌شویم.

زمان مناسب انتخاب کیک عروسی

یکی از مهم‌ترین مسائل برای انتخاب کیک عروسی دانستن زمان مناسب برای فکر کردن دراین‌باره می‌باشد، بهترین زمان برای فکر کردن درباره این که چگونه کیک عروسی را انتخاب کنید زمانی است که بیشترین مسائل خود از قبیل انتخاب باغ عروسی، لباس عروسی و سایر مسائلی که ممکن است برای جشن مهم باشد را حل کرده باشید، چراکه درصورتی‌که این مسائل برایتان حل‌نشده باشد ممکن است انتخاب کیک عروسی فقط به دغدغه‌های شما اضافه کند.

انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس -تشریفات صبور

قیمت و هزینه کیک عروسی

قبل از این که بخواهید اقدام به انتخاب کیک مناسب عروسی برای جشن ازدواج خود کنید بهتر است با هزینه کیک‌های عروسی آشنا شوید چراکه درصورتی‌که با این قیمت‌ها آشنا نشده باشید ممکن است هزینه بسیار زیادی بر روی دست شما باقی بماند. هزینه باغ عروسی، گل و شیرینی و سایر هزینه‌هایی که در شب ازدواجتان ممکن است برای شما به وجود بیاید اگر به‌علاوه هزینه کیک عروسی شود می‌تواند هزینه بسیار زیادی باشد که در اول ازدواج روزهای سختی را برای شما به وجود بیاورد.

انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس -تشریفات صبور

اندازه مناسب کیک عروسی

یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب،  اندازه این کیک می‌باشد، برای این که بتوانیدیک کیک با اندازه‌های مناسب را برای شب جشن خود انتخاب کنید باید فضایی را که مراسم عروسی در آن انجام می‌گیرد در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال برای تعداد مهمان‌های بین 50 الی 100 نفر یک کیک سه طبقهمی‌تواند گزینه مناسبی باشد، به همین شکل برای مهمان‌های 200 نفر به بالا نیز کیک 5 طبقه موردنیاز می‌باشد. اگر تعداد مهمان‌ها خیلی بیشتر شود بهتر است که به جای اضافه کردن طبقه وزن این کیک‌ها را افزایش دهید.

انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس -تشریفات صبور

شکل مناسب کیک

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که ممکن است در انتخاب کیک عروسی برای شما مهم باشد ظاهر کلی مناسب برای کیک می‌باشد، تمامی عروس و دامادهای تازه دوست دارند که کیک عروسیشان کاملاً شیک و چشمنواز باشد ولی این اطلاعات برای اینکه قناد یک کیک مناسب را برای شما آماده کند کافی نیست. برای اینکه بتوانید یک کیک مناسب را به قناد سفارش دهید بهتر است قبل از هر کاری از قناد عکس نمونه کارهایی را که در شکل‌های مختلف درست کرده است را بگیرید و با تجربه بهتری اقدام به انتخاب کیک عروسی مناسب کنید.

انتخاب کیک عروسی خوب و مناسب مجلس -تشریفات صبور

سفارش یک نمونه آزمایشی

یکی از بهترین کارها قبل از این که بخواهید کیک عروسی را سفارش دهید این است که یک نمونه کوچک از کیک را به‌صورت آزمایشی سفارش دهید و بعد از آماده شدن آن را با معیارهایی که در ذهنتان داشتید مطابقت دهید و درصورتی‌که مطابق معیارهای شما بود همین کیک را در نسخه بزرگ‌تر سفارش دهید. معمولاً از روی عکس‌ها نمی‌توان کیک مناسبی را سفارش داد، بسیاری از عروس و دامادها از روی عکسیک کیک را سفارش داده‌اند ولی بعد از آماده شدن کیک از شکل و کیفیت آن ناراضی بوده‌اند، اگر شما نیز دوست ندارید که جزو این گروه از عروس و دامادها باشید بهتر است یک نمونه آزمایشی را از قبل سفارش دهید.

نکاتی درباره حمل و نقل کیک

کسانی که در قنادی کار می‌کنند تجربه بسیاری از خراب شدن کیک‌های عروسی داشته‌اند، کیک‌های عروسی معمولاً بدون کوچک‌ترین اشکالی تهیه می‌شوند ولی وقتی عروس و داماد کیک عروسی را در شب عروسی دریافت می‌کنند متوجه می‌شوند این کیک به‌کلی خراب‌شده است، علت این امر مشکلاتی در حمل‌ونقل کیک عروسی می‌باشد. بسیاری از راننده تاکسی‌ها و پیک‌های موتوری تجربه خوبی درزمینه حمل‌ونقل کیک عروسی ندارند و نمی‌دانند این کیک‌ها را به چه صورت باید حمل کرد، برای این که این مشکل برای شما نیز اتفاق نیفتد برای حمل‌ونقل می‌توانید از پیک خود قنادی استفاده کنید.

انتخاب گل مناسب برای روی کیک

آخرین مشکلی که ممکن است در حین انتخاب کیک برای مراسم عروسی برای شما پیش بیاید انتخاب نوع گلی است که بر روی کیک عروسی قرار می‌گیرد و شما می پسندید، قنادی‌ها معمولاً از هر 2 نوع گل طبیعی و یا مصنوعی برای استفاده از روی گل مطابق باسلیقه شما استفاده می‌کنند ولی برخی از قنادی‌ها گل طبیعی را غیربهداشتی می‌دانند و حتی اگر خود شما از آن‌ها بخواهید بازهم از این نوع گل‌ها برای کیک  شما استفاده نمی‌کنند پس بهتر است با دقت کامل حتی نوع گل کیک خود را نیز انتخاب کنید.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج

در این مقاله قصد داریم به ارائه نکاتی در مورد برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج اشاره کنیم اگر سالگرد ازدواج شما نزدیک است و به دنبال برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج هستید در این مقاله همراه ما باشید اطلاعات مفیدی که در این مطلب ارائه می شود، موجب خواهد شد که مراسم سالگرد ازدواج شما ماندگار باشد و به یکی دیگر از خاطره های خوب شما اضافه خواهد شد، در برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج لازم نیست کار خارق العاده ای انجام دهید با اقدامات ساده هم می توانید خاطره خوبی را به ثبت برسانید.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج

بسیاری از زن و شوهرهایی که رابطهٔ عاشقانه ای دارند و به مانند روزهای اول زندگی همچنان یکدیگر را دوست دارند به سالگرد ازدواج هم به مانند روز ازدواج اهمیت زیادی می دهند، به همین دلیل هر ساله و مصادف با سالگرد ازدواج این روز مهم را جشن می گیرند و خاطرات خوب خود را تکرار می کنند و در کنار آن نیز خاطرات جدیدی را ثبت می کنند، برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج بسیار اهمیت دارد چرا که نشان دهنده عشق ما بین زن و مرد است که می خواهند پایه های زندگی مشترک آن ها محکم تر از گذشته باشد. با این وجود در زمینه برگزاری سالگرد ازدواج همیشه دغدغه هایی وجود دارد که زن و شوهر به دنبال برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج هستند، برای به یادماندنی شدن سالگرد ازدواج کافی است چند اقدام ساده را با ظرافت و دقت بیشتری انجام دهید و نیازی به هزینه های سنگین نخواهد بود.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج-تشریفات صبور

خدمات تشریفات مجلس در زمینه مراسم سالگرد ازدواج

یکی از روش هایی که موجب می شود برگزاری مراسم سالگرد ازدواج شما ماندگار باشد، استفاده از خدمات تشریفات مجالس صبور است، اگر می خواهید مهمانان زیادی را برای سالگرد ازدواج خود دعوت کنید می توانید آن را در بهترین تالارهای ما برگزار کنید، پذیرایی از مهمانان، تزئین و گل آرایی و ... نیز بر عهده ما خواهد بود، برای به یادماندنی کردن این مراسم امکان فیلمبرداری و عکاسی از مراسم نیز وجود دارد، با سورپرایز ویژه می توانید هدیه خود را به همسرتان نیز تقدیم کنید.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج-تشریفات صبور

سفارش غذا و پذیرایی متفاوت

یکی از بخش های مهم مجالس، پذیرایی می باشد شما می توانید در این زمینه از خدمات مجلس ما استفاده کنید و برای مهمانان یک پذیرایی متفاوت ترتیب دهید و غذای متفاوتی را سفارش دهید، انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی در منوی پذیرایی ما موجود است که استفاده از آن ها موجب  برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج می شود.
ثبت لحظات در برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج

یکی از خدمات ما در زمینه برگزاری سالگرد ازدواج فیلمبرداری و عکاسی است، مطمئنا در سالگرد ازدواج شما لحظات خوبی توسط دوربین ها به ثبت خواهد رسید که برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج را امکانپذیر خواهد کرد. به منظور فیلمبرداری و عکسبرداری در این مراسم از نیروهای متخصص و حرفه ای استفاده می شود.

استفاده از موزیک در مراسم سالگرد ازدواج

اگر تمایل داشته باشید می توانید  از خدمات پخش زنده موزیک در مراسم سالگرد ازدواج خود استفاده کنید، استفاده از موزیک یک فضای رمانتیک در جشن سالگرد ازدواج ایجاد خواهد کرد هیچوقت از معجزه موزیک غافل نشوید که قطعا خوشایند مهمانان شما نیز خواهد بود.

گل آرایی و طراحی صحنه

برای این که مراسم سالگرد ازدواج به یادماندنی داشته باشید، ما به شکل ویژه و به یادماندنی محل برگزاری سالگرد ازدواج شما را طراحی و گل آرایی خواهیم کرد، شما می توانید در این مورد نظرات خود را با ما در میان بگذارید و ما از المان های پیشنهادی شما استفاده کنیم.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج-تشریفات صبور

اقداماتی که خودتان باید انجام دهید

برای ماندگاری مراسم سالگرد ازدواج لازم است که علاوه بر استفاده از خدمات تشریفات مجالس خودتان نیز اقداماتی را انجام دهید:
1.هدیه به یادماندنی برای سالگرد ازدواج تهیه کنید

هدیه جز جدا نشدنی برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج است، اما این بدین معنی نیست که حتما برای همسرتان یک هدیه گرانقیمت تهیه کنید در سالگرد ازدواجی که به صورت عاشقانه میان زن و شوهر برگزار می شود، قیمت و ارزش مادی هدیه اهمیتی ندارد، با یک هدیه مناسب می توانید همسرتان را شگفت زده کنید، بهترین هدیه می تواند هدیه ای باشد که همسرتان به آن علاقه مند است یا قبل تر به آن ابراز علاقه کرده است، بدین ترتیب برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج برای زوج های جوان محقق خواهد شد.
2.یک سفر برای برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج

برای برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج می توانید به گزینه سفر نیز فکر کنید، در ایام سالگرد ازدواج دوری از هیاهوی روزمره شهر می تواند یک انتخاب خوب باشد، از قبل یک بلیط برای سفر تهیه کنید و هتلی را هم در آن جا رزرو کنید وقتش که رسید همسر خود را هیجان زده کنید، سعی کنید محلی را برای سفر انتخاب کنید که همسرتان به آنجا علاقه دارد و یا ویژگی های محل مورد نظر طوری باشد که همسر شما را شگفت زده کند ویژگی مهم سفر دو نفره در سالگرد ازدواج این است که برای شما روزهای نامزدی و روزهای آغاز زندگی را تداعی خواهد کرد در طول سفر با گشت و گذار در کنار همسر خود حتما خاطرات خوبی برای شما رقم خواهد خورد که در نهایت موجب برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج می شود.

برگزاری به یاد ماندنی مراسم سالگرد ازدواج-تشریفات صبور

وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی

از جمله تشریفات مجالس که امروزه به آن خیلی اهمیت داده می شود ساقدوش عروس و داماد است. برای برگزار شدن هرچه بهتر مراسمتان لازم است تا نقش ساقدوش عروس و ساقدوش داماد و وظایفی که بر عهده دارند را بدانید. در ادامه به بررسی نقش های ساقدوش عروس و داماد در روز عروسی می پردازیم.

ساقدوش عروس و داماد

ساقدوش عروس و داماد باعث زیبا تر شدن و جلوه دادن به مراسم شما می شوند. تعدادی از نزدیکان که می تواند شامل دوستان و افراد خانواده شود را انتخاب کرده و لباس هایی برای آن ها در نظر می گیرند. به طور معمول در روز عروسی لباس ساقدوش عروس و داماد یکسان است یعنی لباس های ساقدوش عروس به یک شکل و رنگ و لباس های ساقدوش داماد نیز به یک شکل و رنگ می باشند. این هماهنگی باعث زیبا تر دیده شدن مراسم عروسی شما می گردد. باید توجه داشته باشید که لباس ساقدوش عروس و داماد باید بسیار شیک و رسمی باشد؛ اما ساقدوش عروس و داماد وظایفی را نیز بر عهده دارند که در ادامه به آن می پردازیم.
تعداد ساقدوش عروس و داماد عدد خاص و قابل تعیینی نمی باشد. شما می توانید بنا بر دلخواه و نیازتان تعداد را مشخص کنید. بزرگی مراسم و تعداد مهمانان شما می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.بهتر است در میان دوستان و آشنایان تان فردی را به عنوان ساقدوش انتخاب کنید که در زمینه اجرای مراسم تجربه ای بیشتر دارد و انرژی آن نیز بیشتر می باشد.زیرا بودن یک فرد با تجربه در کنارتان در تمامی مراحل عروسی می تواند کمک بزرگی به شما باشد.همچنین به علت وظایف گوناگون و صرف وقت زیاد در قبل و هنگام مراسم عروسی باید فردی را انتخاب کنید که انرژی زیادی داشته باشد و خسته نشود.

لباس های ساقدوش

همان طور که در قبل نیز اشاره کردیم لباس ساقدوش عروس و داماد باید شیک و رسمی باشد. هرچه لباس ساقدوش ها زیبا تر باشد به تشریفات عروسی شما افزوده شده است. برای انتخاب می توانید به مارکز خدماتی و تشریفاتی مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای زیبا تر شدن مراسم تان لباس ساقدوش عروس و داماد را هم رنگ با گل آرایی و سالن انتخاب کنید تا جلوه ای زیبا تر به مجلس عروسی شما بدهد. از دیگر نکات، هم رنگ بودن کروات و یا پاپیون ساقدوش های داماد با لباس ساقدوش های عروس می باشد که به زیبایی مراسم کمک می کند.از جمله نکاتی که باید توجه کنید این است که هزینه ی لباس ساقدوش ها بر عهده عروس و داماد است و در صورتی که بودجه کافی ندارید بهتر است تا تعداد ساقدوش عروس و داماد را کمتر در نظر بگیرد.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

وظایف ساقدوش عروس و داماد در مراسم

ساقدوش عروس و داماد در هنگام آماده شدن آن ها در کنارشان هستند و به آن ها در آماده شدن و حاضر شدن برای مراسم کمک می کنند این کار بیشتر برای کم کردن استرس عروس و داماد انجام می گیرد. همچنین در هنگام مراسم عروسی نیز انجام کار هایی مانند نگهداری و حفظ هدایای عروسی و یا دادن گیفت عروسی به مهمانان از جمله وظایف ساقدوش عروس و داماد در مراسم می باشد.همچنین ساقدوش ها می توانند با تمرین رقص های هماهنگ در زمان عروسی به زیبایی مراسم بیافزایند و مراسم را به یاد ماندنی کنند.بهتر است تا تمرین ها را از قبل در این زمینه برای داشتن آمادگی انجام دهید.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

گرم کردن مجلس!

از جمله وظایف مهم ساقدوش عروس و داماد در مراسم عروسی گرم کردن مجلس یا به عنوانی شور بخشیدن به مجلس می باشد. این کار باعث شاد شدن و انرژی دادن به مهمانان دیگر می شود و باعث بهتر برگزار شدن مراسم می گردد. ساقدوش عروس و داماد باید در تمامی لحظات مراسم در کنار عروس و داماد بوده و با چهره ای شاد و عاری از خستگی آن ها را همراهی کنند. همچنین دادن چاقو و رقص چاقو برای کیک عروسی نیز از دیگر وظایف ساقدوش ها در مراسم عروسی می باشد.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

وظایف ساقدوش در قبل مراسم

قبل از عروسی استرس عروس و داماد به علت حجم زیاد کارها بالا می باشد و به همین جهت نیاز دارند تا افرادی به آن ها در برنامه ریزی کمک کنند تا مراسم شان هرچه بهتر برگزار شود. در این موقع می توانید موارد و نکاتی که عروس و داماد فراموش کرده اند را به آن ها یاداوری کنید. همچنین به عنوان ساقدوش می توانید در پیدا کردن و مشورت دادن برای سالن مراسم، کیک و ... به عروس و داماد کمک کنید.همچنین به علت حجم زیاد کارها عروس و داماد در ریزه کاری ها ممکن است سهل انگاری کنند.همین ریز کاری ها در مراسم سبب بهتر انجام شدن مراسم عروسی و تشریفات عروسی می گردد به همین دلیل بهتر است ساقدوش عروس و داماد این نکات ریز را پیگیری و یادآوری کنند.انجام کارهایی مانند نوشتن کارت دعوت و آماده کردن آن ها ،همچنین رساندن کارت های دعوت به دست مهمانان از دیگر وظایف ساقدوش عروس و داماد می باشد.
آماده کردن گیفت ها نیز در قبل عروسی از جمله وظایف ساقدوش عروس و داماد قبل از مراسم می باشد.در انتخاب نوع گیفت نیز می توانید به عروس و داماد کمک کنید و مشورت دهید.
وظیفه ساقدوش عروس و داماد در عروسی -تشریفات صبور

خرید دسته گل طبیعی و مصنوعی

برای انجام یک عروسی ساده یا مجلل در حال حاضر تشریفات عروسی خاصی لازم است که از آن میان می‌توان به دسته‌گل عروس اشاره کرد. عروس خانم‌ها در انتخاب دسته‌گل وسواس زیادی دارند و به دنبال تهیه بهترین نمونه این گل‌ها هستند که شامل دسته‌گل طبیعی مصنوعی می‌گردد. برای تهیه دسته‌گل عروس فاکتورهای مختلفی را باید مدنظر قرارداد تا بتوان بهترین نمونه این محصولات را تهیه نمود.

انواع دست گل عروس

همان‌طور که می‌دانید انواع دسته‌گل زیبا و جذاب یکی از ضروریات برای انجام مراسم عروسی است که عروس خانم‌ها در انتخاب آن با دقت و وسواس عمل می‌کنند. با تهیه یک دسته‌گل زیبا و شیک از بین نمونه‌های زیبا و منحصربه‌فرد این محصولات در بازار می‌توانید شبی خاطره‌انگیز داشته باشید. در تقسیم‌بندی کلی دسته‌گل مخصوص عروس به مدل‌های گل طبیعی و مصنوعی تقسیم‌بندی می‌شود. برای خرید دسته گل طبیعی مناسب و زیبا به نکاتی که خواهیم گفت، توجه نمایید.

خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی-تشریفات صبور

دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی

در حال حاضر در بازار انواع دسته‌گل عروس طبیعی و مصنوعی در اندازه‌ها و مدل‌های متنوع ارائه‌شده که متناسب با سلایق مختلف می‌باشد. بخش قابل‌توجهی از دسته‌گل عروس موجود در بازار شامل دسته‌گل عروس مصنوعی می‌باشد که با طرح‌های متنوع و مدرن به‌دست مشتری می‌رسد. بااین‌حال امروزه اکثر عروس خانم‌ها به دنبال سفارش دسته‌گل عروس طبیعی هستند. برای تهیه دسته‌گل زیبا و شیک مخصوص عروس از بهترین گل‌های طبیعی با رنگ‌بندی‌های زیبا بهره گرفته می‌شود که دارای ماندگاری بالا است. با شاخه گل‌های زیبا و خوش‌رنگ متخصصین در حوزه طراحی دسته‌گل عروسی، بهترین نمونه‌های دسته‌گل شیک و جذاب را تهیه می‌نمایند.

خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی-تشریفات صبور

گل های مناسب برای تهیه دسته گل عروس

برای تهیه دسته‌گل مخصوص عروسی نمی‌توان از هر نوع گلی بهره گرفت. سازندگان دسته‌گل شیک از بهترین نمونه گل‌ها بهره می‌گیرند که باعث تنوع در نوع دسته گل‌های موجود در بازار شده است. ازگل‌های زیبا برای تهیه شیک‌ترین دسته‌گل عروس گل مریم می‌باشد که نماد عشق و محبت است. همچنین از گل لیلیم و گل صد تومانی در طراحی و ساخت دسته‌گل مخصوص عروس استفاده می‌شود که با استقبال مشتری روبرو است. از بین بهترین نمونه‌های گل مخصوص دسته‌گل عروسی می‌توان به گل رز اشاره کرد که رنگ‌های مختلف آن در بازار موجود است و برای تهیه شیک ترین دسته‌گل به‌کار برده می‌شود.

در هر حال با مراجعه به فعالان در این حوزه و مشاهده نمونه‌های آماده این دسته‌گل‌ها یا تصاویر آنها می‌توان متناسب باسلیقه خود بهترین دسته‌گل عروس را سفارش داد. انتخاب دسته‌گل زیبا و شیک به ارائه ظاهر شیک و جذاب از عروس کمک می‌کند. ازاین‌رو دقت و وسواس در انتخاب دسته‌گل برای عروس از اهمیت بالا برخوردار است.

خرید دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی-تشریفات صبور

عوامل موثر در انتخاب دسته گل عروس

در انتخاب دسته‌گل عروس مناسب و زیبا عوامل مختلفی مدنظر خریدار قرار می‌گیرد که باید بدان‌ها توجه داشت. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تهیه دسته‌گل عروس توجه به نوع لباس عروس از نظر طرح و رنگ می‌باشد. دسته‌گل انتخاب‌شده باید به‌گونه‌ای باشد که تزئینات لباس عروس مشخص باشد. از دیگر موارد مهم رنگ گل‌های مورداستفاده برای دسته‌گل می‌باشد که متناسب بارنگ لباس عروس تعیین می‌گردد. ازاین‌رو هر نوعروس می‌تواند متناسب با نوع لباس عروسی خود از میان ده‌ها طرح زیبا بهترین این دسته‌گل‌ها را انتخاب نمایند. یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب دسته‌گل زیبای عروس متناسب بودن آن با قد و سایز عروس خانم می‌باشد. دسته‌گل بزرگ و آویزان مناسب عروس خانم‌های بلندقد می‌باشد؛ درحالی‌که عروس خانم‌ها کوتاه‌قد بهتر است از دسته‌گل کوچک و فشرده استفاده نمایند.

قیمت دسته گل عروس

یکی از نکته‌های مهم درزمینه خرید انواع دسته‌گل شیک مخصوص عروسی قیمت دسته‌گل عروس می‌باشد که بسته به نوع گل مورداستفاده، تزئینات و ابعاد کالا تعیین می‌گردد. به‌صورت معمول قیمت دسته‌گل عروس طبیعی نسبت به دسته‌گل مصنوعی بالاتر می‌باشد. از دیگر موارد در تعیین قیمت دسته‌گل نوع گل مورداستفاده و تعداد شاخه‌های گل به‌کاررفته در دسته‌گل عروس می‌باشد. نوع تزئینات مورداستفاده برای آماده‌سازی دسته‌گل را نیز می‌توان جزء عوامل اصلی تعیین قیمت این کالا دانست.

بهترین راه برای تهیه دسته گل عروس

برای تهیه دسته‌گل عروس زیبا و شیک راه‌های مختلفی پیش روی خریداران قرار دارد که از بهترین آنها شبکه‌های اینترنتی است. امروزه از طریق شبکه‌های اینترنتی معتبر می‌توان انواع دسته‌گل زیبا و شیک را در کوتاه‌ترین زمان و با نرخ مناسب تهیه کرد. در این سایت‌های اینترنتی تصاویر مختلفی از دسته‌گل زیبا با تنوع در طرح و رنگ موجود است که می‌شود متناسب با نوع لباس خود بهترین آنها را خریداری نمود.

چیدمان سالن عروسی

تشریفات مجالس لوکس صبور با در اختیار داشتن لوکس ترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا اقدام به چیدمان مراسمهای خاص شما عزیزان متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان می نماید

طراحی میز و صندلی ها، رنگ و چیدمان آنها در کنار یکدیگر و بطور خلاصه چیدمان میز و صندلی عروسی، اهمیت زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد