تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

تشریفات و خدمات مجالس صبور

موسسه تشریفات عروس و خدمات مجالس لوکس صبور | برگزارکننده بهترین مراسم عروسی و نامزدی در غرب ،شمال و شرق تهران | اجاره باغ و تالار عروسی | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

در رابطه با انتخاب باغ عروسی رعایت چه نکاتی ضروری است ؟

زمانی که قرار به انتخاب باغ عروسی دارید به شما توصیه می کنیم به موارد زیر توجه کنید .  در میان تشریفات عروسی می توان به باغ عروسی به عنوان یکی از ارکان اصلی و مهم اشاره کرد. باغی که قرار است مراسم عروسی در آن برگزار شود باید از چند ویژگی مهم و اساسی برخوردار باشد که در این مقاله به هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. چند ماه قبل از عروسی با بررسی های لازم می توانید مکانی مناسب را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید و اقدامات لازم جهت رزرو آن را به انجام برسانید. توجه کردن به تمامی نکات ریز و درشت در انتخاب و رزرو باغ مخصوص جشن عروسیتان را فراموش نکنید. در انتخاب باغ عجول نبوده و تمامی جوانب را مورد ارزیابی قرار دهید. انتخاب باغ مناسب یکی از خدمات مجالس محسوب می شود. جالب است بدانید که میهمانان شما پس از دریافت کارت عروسی اولین موردی را که مورد بررسی قرار خواهند دارد آدرس باغ یا تالار عروسی است بنابراین عدم توجه به این نکته می تواند مشکلات بسیاری را در زمان عروسی ایجاد کند. جالب است بدانید که میهمانان شما پس از دریافت کارت عروسی اولین موردی را که مورد بررسی قرار خواهند دارد آدرس باغ یا تالار عروسی است بنابراین عدم توجه به این نکته می تواند مشکلات بسیاری را در زمان عروسی ایجاد کند.

سعی کنید باغی را انتخاب و رزرو کنید که در محدوده ترافیکی نباشد. پشت چراغ قرمز منتظر ماندن در روزهای عادی بسیار خسته کننده است و حال تصور کنید قرار است به یک جشن عروسی خود را برسانید.



از دیگر موضوعات مرتبط با باغ عروسی میزان ظرفیت آن است. کوچک و یا بزرگ بودن باغ بستگی به تعداد نفراتی است که شما برای جشن عروسی دعوت کرده اید. مسلما با برآورد تعداد میهمانان می توانید باغی مناسب با ظرفیت گنجایش ایده آل رزرو نمایید.

 اگر در زمان مراجعه با کثیفی و یا لک بودن صندلی ها مواجه شدید توصیه می کنیم که از مسئولین باغ بخواهید که یک روز قبل از مراسم شما به نظافت میز و صندلی ها توجه کافی نمایند از جمله می توان به شستشوی روکش ها اشاره کرد. چیدمان روی میز نیز از دیگر نکات مهم در رابطه با طراحی و دکوراسیون باغ عروسی است که بسیار در زیبایی آن تاثیر گذار می باشد. سقف باغ نیز باید به صورت زیبا طراحی شده باشد. البته در زمان انتخاب به کوتاه و یا بلند بودن سقف نیز توجه نمایید هر چه سقف باغ بلند تر باشد میهمانان احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

پارکینگ باغ یکی از موضوعات بسیار مهم برای آسایش خاطر میهمانان می باشد. باغی را انتخاب کنید که در وهله اول از پارکینگ اختصاصی برخوردار باشد و ثانیا ظرفیت آن به اندازه کافی و مناسب باشد تا دعوت شوندگان نگران پارک کردن وسیله نقلیه خود نباشند.

یکی دیگر از نکات مهم در زمان انتخاب باغ مناسب توجه به سرویس بهداشتی و رختکن خانم ها می باشد. نظافت در هر دوی این مکان ها می تواند باعث رضایت میهمانان مخصوصا خانم ها شود بنابراین توصیه می کنیم حتما به این موضوع توجه نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.